Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Hlodavci doma
Pes doma
Kočka doma
Rybičky doma
Ptáci doma
Teraristika doma

Dodací podmínky

1. Ke každé dodávce zboží je elektronicky odeslán daňový doklad, který současně plní funkci dodacího a záručního listu.

2. Objednané zboží expedujeme v závislosti na aktuálním stavu našeho skladu a skladu našich dodavatelů. Pokud je zboží skladem, obvyklá dodací lhůta činí 2-3 pracovní dny. Dodací lhůta se počítá od následujícího dne po přijetí objednávky či platby za objednávku.

3. Kupující má ve své objednávce možnost zvolit dodání:

3.1. Prostřednictvím spediční firmy GLS

  • Dodáním na zadanou adresu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce. V den doručení kontaktuje spediční firma adresáta prostřednictvím telefonátu nebo sms s informací o času doručení v rozmezí několika hodin. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem a obvykle uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Parcelshop, pokud se nedohodne s adresátem jinak.
  • Dodáním do Parcelshopu či Parcelboxu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms a emailu o uložení zásilky na vybraném výdejním místě, kde je pak nutné si zásilku vyzvednout do 7 kalendářních dnů, v případě boxu do 72 hodin od uložení zásilky (obdržení sms či emailu o uložení zásilky).
3.2. Prostřednictvím spediční firmy PPL
  • Dodáním na soukromou adresu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce, spolu s odkazem na sledování zásilky. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms o předpokládaném času doručení, obvykle pár minut před příjezdem kurýr kontaktuje telefonicky adresáta. V případě neúspěšného pokusu o doručení přepravce informuje o této skutečnosti adresáta emailem a uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Parcelshop, pokud se nedohodne s adresátem jinak.
  • Dodáním na firemní adresu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce, spolu s odkazem na sledování zásilky. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms o předpokládaném času doručení. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem a obvykle uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Parcelshop.
  • Dodáním do Parcelshopu či Parcelboxu - spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi informační email, stejně tak o převzetí zásilky informuje adresáta emailem samotný přepravce. V den doručení informuje spediční firma adresáta prostřednictvím sms a emailu o uložení zásilky na vybraném výdejním místě, kde je pak nutné si zásilku vyzvednout do 7 kalendářních dnů, v případě boxu do 72 hodin od uložení zásilky (obdržení sms či emailu o uložení zásilky).

V době zvýšeného vánočního provozu (cca konec října až prosinec) může nastat zpoždění dodání, za vzniklé komplikace se předem omlouváme.

3.3. Rozvozem po Ostravě

  • V případě dodání zboží rozvozem na území města Ostravy v den doručení informujeme adresáta prostřednictvím sms a emailu.

3.4. Vyzvednutím v Ostravě

  • V případě vyzvednutí zboží na adrese Prostorná 814/5 v Ostravě - Mariánských Horách v daném hodinovém rozmezí v den připraveného zboží k vyzvednutí informujeme adresáta prostřednictvím sms a emailu.

4. Objednávku lze uhradit těmito způsoby:

  • platbou předem - bankovním převodem na účet, uvedený v námi potvrzené objednávce,
  • platbou předem - platební kartou online přes platební bránu 3D Secure,
  • dobírkou - při převzetí zásilky doručované prostřednictvím spediční firmy GLS nebo PPL,
  • hotově nebo platební kartou - při osobním převzetí zásilky, viz bod 3.3.

Přednostně vyřizujeme objednávky zaplacené předem.

Další odkazy z obchodních podmínek:

Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku